Hoppa till innehåll

Förlåt! Förlåt! Förlåt!

24 augusti 2009

Jag ber tusen gånger om ursäkt för denna bloggtorka. Jag försäkrar er att den var högst ofrivillig och ”jag har för mycket att göra för att över huvud taget hinna med någonting”-aktig.
Tyvärr är det nog såhär det kommer att bli framöver. Jag har gått i nian en dag, och jag känner redan hur jobbigt det kommer att bli. Men kul. Ibland. Förstås.
Men jag ska försöka, jag lovar. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att det här ska bli så bra som möjligt för er allihopa.
Det blir bra, va? Imorgon blir det en alldeles särskild extra speciell Trevliga Saker på Tisdagar, precis som jag lovade förra veckan.

2 kommentarer leave one →
  1. 26 augusti 2009 1:57

    åh jag drömde om dig häromveckan! gud, jag har tänkt berätta det hur många gånger som helst men sen har jag glömt bort det. det var en sån där konstig dröm, då allt känns verkligt men är helt obegripligt och obehagligt. allt var helt grått, lite som om det låg dimma över hela världen, och jag var i något konstigt köpcentrum. i källaren såldes jättefina smycken och jag hittade ett halsband som var jättelångt med ett ekollon i guld. själva nöten fanns i olika färger och jag kunde inte bestämma mig för vilken färg, men så tog jag en vit och skulle gå till toaletterna. det var nästan helt tomt och det fanns tusentals toalettbås, och där träffade jag dig. du var jättefin och vi småpratade om någonting jag inte minns och sedan frågade jag dig om du tyckte att jag skulle köpa halsbandet med en vit nöt. du tyckte att det var ett jättebra val (”det passar ju till dina vita naglar och ditt vita hår!”) och då kändes det genast som ett mycket bra köp, då när DU faktiskt bekräftat att jag valt rätt färg. så himla bra! du borde faktiskt ta alla mina beslut åt mig tycker jag. jag litar på dig. du verkar vara så himla klok. puss.

    • punkelikat permalink*
      26 augusti 2009 10:55

      Åh vad fint! Jag håller med mitt dröm-jag om att vitt skulle passa bäst. Det låter som ett fantastiskt fint halsband dessutom! Jag skulle vilja ha ett, fast i silver. Jag är ingen guldtjej. Men åh, så himla fin dröm! Vi ses på Popaganda, puss!

Lämna en kommentar