Skip to content

Premiär: Trevliga Saker på Tisdagar, vecka 32

04 augusti 2009

73 ways to become a better writer, att längta efter och planera sitt nya rum i detalj, Lush Vanillary, att ha pengar och kunna lägga dem på vad man vill, jag som sim, fantastiskt snygga strangers på stan, Lenka (jag vet, Wilma, men faktum är att hon är väldigt bra),  att tänka tillbaka på alla fina saker som ändå hände på Hultsfred och tänka att kanske kanske blir Way Out West ännu bättre, en hemsida vigd åt vanilj,  att äntligen komma på vad jag vill göra i livet (mer om det i ett annat inlägg), Star Trek Voyager, Sommar i P1 med Alex Schulman

D9QEnuQFomnw0sq9dJ5VpI3Bo1_500(jag har tyvärr ingen bildkälla)

Det här blev ett ganska kort inlägg. Jag antar att det blir lättare och lättare att komma på trevliga saker ju mer man försöker. Kommer ni på någonting, mina gulliga fina bästa läsare?

2 kommentarer leave one →
  1. Gemma permalink
    05 augusti 2009 1:40

    Åh din blogg gör mig så glad ;_; söta greta <3

    • punkelikat permalink*
      05 augusti 2009 2:06

      Vad du är söt! Jag blir väldigt glad. Puss.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.